Biznes

Wirtualne biuro jako metoda funkcjonowania małych firm.

Współcześnie wiele uwagi poświęca się zagadnieniu dominacji wielki korporacji w gospodarce, a tym samych spychanie małych i średnich przedsiębiorstw na szary koniec konkurencji i walki o klienta. Jednak by nie zostać zagorzałym pesymistą oraz osobą wycofaną z rozgrywki, warto uczyć się od większych, jak się okazuje – niekoniecznie lepszych. Otóż istnieją pewne metody, dzięki którym wielkie firmy osiągnęły sukces, a przecież i Rockefellerowie od czegoś musieli zacząć. Dobór odpowiedniej strategii jest uwarunkowany poprawnym spojrzeniem na przedsiębiorstwo ze względu na budżet, operatywność, profil spółki oraz wyobrażenie o jej przyszłości. Trzeba więc prześledzić, w jaki sposób powstały współczesne nam potęgi oraz znaleźć sposób, by również osiągnąć sukces, niekoniecznie tak spektakularny, ale zawsze sukces.

Oustourcing – rozsądne rozporządzenie zasobami firmy.

W outsourcing chodzi głównie o to, by tak rozporządzić wieloma aspektami firmy, by korzystać z opłacalnych alternatywnych źródeł usługi/wytwórstwa/zasobów ludzkich oraz nieopłacalne zastąpić zasobem bardziej opłacalnym. Może być to podwykonawiec, wirtualne biuro, wynajęty serwis. Wielkie firmy, np. siatki stacji benzynowych, nie posiadają np. własnego centrum rozliczeniowego, bo to przecież nie ich branża, wynajmują więc firmę outsourcingową, zatrudniającą dobrych księgowych (rozkład ryzyka jest istotną kwestią jeśli chodzi o finanse firmy, nie odpowiadamy bowiem za kompetencje własnego księgowego, lecz robi to dana firma). W ten sposób stacje dalej świetnie prosperują a ich księgowość obsługiwana jest przez regularny serwis w sposób właściwy i kompetentny.

Weź sprawy w swoje ręce!

Chociaż jesteś jeszcze właścicielem raczkującego przedsiębiorstwa, wirtualne biuro przyjdzie Ci z pomocą! W interesie Twoim i biura leży rejestracja firmy, więc wirtualne biuro zaoferuje Ci adres siedziby Twojej firmy. Zamiast ślęczeć nad papierami, rachunkami, odbierać setki telefonów i mail, wirtualne biuro będzie robić to za Ciebie. I poradzi sobie z tym lepiej niż Ty, bo jest to jego główna funkcja i zadanie. Sprosta więc klientowi zza granicy, wiadomości mailowej napisanej zupełnie innym alfabetem, a jeśli sam jesteś obcokrajowcem – zapewne wdroży Cię w zasady funkcjonowania na swoim rodzimym rynku. Cóż więcej pozostało więc, by nie dać sobie szansy i nie skorzystać z przetartego już szlaku do kariery i rozwoju własnego przedsiębiorstwa?

 

 

 

Dodaj komentarz