Odzież reklamowa – dobry pomysł?

odzież reklamowaKażdy przedsiębiorca szuka zarówno sprawdzonych, jak i nowych sposobów na skuteczną reklamę prowadzonej działalności. Jednym ze znanych i skutecznych metod promocji działalności jest odzież reklamowa.

Najpopularniejsze ubrania reklamowe

Bez wątpienia do najpopularniejszych ubrań reklamowych należą koszulki zwane popularnie t-shirtami oraz baseballówki – czyli czapeczki z daszkiem. Są one niewątpliwie chętnie noszone przez obdarowanych, którzy dzięki nim stają się żywą reklamą. Z drugiej strony wymienione wyżej towary gwarantują odpowiedni stosunek ceny do mocy oddziaływania. Nie ulega wątpliwości, że produkcja ubrań o charakterze reklamowym nie jest droga i jednocześnie umożliwia prezentację walorów firmy szerokiej rzeszy potencjalnych klientów. Duża powierzchnia nadruku na koszulkach i czapeczkach sprzyja przekazaniu odpowiedniego komunikatu reklamowego w ciekawy i niebanalny sposób.

Skuteczność reklamy na ubraniach

Głównym zadaniem odzieży reklamowej jest jej skuteczność w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz tworzenia pozytywnego wizerunku marki czy przedsiębiorstwa. Najprostszym sposobem na podniesienie skuteczności reklamy na ubraniach jest skorelowanie właściwych ubrań z prowadzoną działalnością – serwis lodówek szybciej zostanie zapamiętany, jeśli wykorzystamy do jego reklamy ubrania zimowe – kurtki, polary czy zimowe czapki, a marketing sklepu sportowego prędzej zostanie zauważony, jeśli logo firmy umieścimy na odzieży o charakterze sportowym. Nie bez znaczenia jest także kolorystyka ubrań. Najlepiej, jeśli będzie ona bezpośrednio nawiązywać do barw znajdujących się w logu czy znaku firmowym przedsiębiorstwa. Warto pamiętać, aby unikać barw smutnych i nie kojarzących się pozytywnie oraz wybierać takie, które sprzyjać będą pozytywnemu odbiorowi. Niezmiernie ważny jest także komunikat, który umieszczony zostanie na koszulce, czy innej odzieży. Istotnym jest, aby był treściwy, chwytliwy i kojarzył się jednoznacznie z reklamowaną firmą. Aby przygotowane przez firmę ubrania reklamowe chcieli nosić potencjalni klienci warto zadbać o ich jakość – zarówno pod względem materiałowym, jak i wykończeniowym. Bezwzględnie jakość produktu w całości powinna być symbolem wysokiej jakości usług czy produktów oferowanych przez reklamującą się firmę.

Odzież reklamowa jest doskonałym sposobem na dotarcie do dość szerokiego grona potencjalnych i obecnych klientów. Z powodzeniem, oprócz typowych zadań reklamowych, może spełniać rolę upominku, który podtrzyma dobre relacje pomiędzy kontrahentami. Dobrze przygotowana odzież reklamowa może być świetną wizytówką firmy, dlatego też dla właściwego wizerunku warto w nią zainwestować.

Dodaj komentarz